Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

 

OK-KLIENT-piktogram-HYcalHyCal nyní obsahuje novou metodiku porovnávání parametrů všech bank, s kterými spolupracujeme. Práce s ní je velice intuitivní a jednoduchá. O všech funkčnostech se dozvíte na nejbližších seminářích týkajících se úvěrů.  Přístup do nové metodiky máte automaticky. 

 

Jak uspokojit potřeby vzdělávání poradců?

Jak uspokojit potřeby vzdělávání poradců?

V současné době sílí potřeba vzdělávání finančních poradců. Tato potřeba je vyvolána nejen stále přísnějšími zákony, které přináší větší nároky na odbornou způsobilost poradců, ale i zájmem manažerů o rozšiřování svých obchodních aktivit v dalších produktových oblastech. Pro samotné poradce je pak důležité udržet krok s trhem a vědět o aktuálním dění. Tyto potřeby mohou uspokojit semináře OK AKADEMIE.

 

V minulém roce spustil OK KLIENT v rámci svých brokerpoolových služeb sérii vzdělávacích seminářů OK AKADEMIE. Tyto semináře přináší spolupracujícím obchodním skupinám a firmám možnost kontinuálně se vzdělávat ve všech podstatných oblastech finančně poradenského trhu. Zaměřují se na problematiku pojištění osob, úvěry, investice, pojištění soukromého majetku, odpovědnosti a vozidel.

 

Oskar Michl, ředitel podpory obchodu OK KLIENT, vysvětluje: „Cílem našich seminářů OK AKADEMIE je, aby spolupracující poradci a manažeři získali přehled v dané problematice, osvojili si potřebné dovednosti, získali přístup k aktuálním informacím z trhu a naučili se pracovat s našimi poradenskými nástroji. Pro zajímavost, přes náš srovnávač a sjednávač na pojištění aut CARkulka se už nyní sjednává více jak 60 % všech smluv.“

 

Pod vedením zkušených produktových specialistů už proběhlo 64 seminářů v Praze a Brně a navštívilo je téměř 700 finančních poradců. Největší zájem byl o téma úvěrů a investic, nicméně od začátku tohoto roku roste zájem i o semináře na téma pojištění osob a majetkové pojištění. Spolupracující finanční poradci mají díky seminářům OK AKADEMIE také možnost poznat produktové specialisty, kteří zastřešují konkrétní oblast v rámci OK KLIENT, a zároveň příležitost, vyměnit si zkušenosti s ostatními poradci a manažery.

 

„Potřeba vzdělávání a zájem poradců roste. Návštěvnost naší OK AKADEMIE je toho důkazem. Chceme být i nadále oporou pro spolupracující firmy a obchodní skupiny v této oblasti a pokračovat v nastaveném systému seminářů,“ dodává závěrem Oskar Michl, ředitel podpory obchodu OK KLIENT.

 

Autor: Ing. Ondřej Vaverka a kol.

 

 

 

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média
 

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média
 

Kontaktujte nás