Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

Vzdělávání OK AKADEMIE

Ucelené série vzdělávacích seminářů, která přináší systém vzdělávání ve všech podstatných oblastech Vašeho podnikání. 

Obsah seminářů:

Životní pojištění I

Poradce zde získá dovednosti, které mu pomohou:
  • vysvětlit/prodat důležitou roli životního/úrazového pojištění v rodinných financích (koncept ochrany životní úrovně)
  • zjistit údaje nutné pro kalkulaci potřeb
  • vypočítat a vysvětlit potřeby (CoRad)
  • zpracovat nabídku pojištění
  • upravit nabídku dle požadavků klienta (která připojištění jsou nejdůležitější a která nejdražší?)
  • uzavřít smlouvu (smlouva, klientská dokumentace)
Životní pojištění II
Poradce zde získá dovednosti, které mu pomohou:
  • srovnat nabídky životního pojištění (pojistné, parametry, výluky, plnění při pojistných událostech…)
  • využívat pomůcky na Intranetu
    • progrese u trvalých následků po úrazu
    • šablony nabídek/srovnání aj.
  • předocenění klienta (zdravotní, finanční, sportovní)
  • zpracování individuálních poptávek
  • servis „starých“ smluv
    • převod do správy OK KLIENT
    • změny, splacený stav, zrušení vč. daňových dopadů
Neživotní pojištění I
Poradce zde získá dovednosti, které mu pomohou u pojištění majetku a odpovědnosti
  • stanovit pojistnou částku na nemovitost (rodinný dům, byt), domácnost, tak aby nedošlo k podpojištění
  • vysvětlit rozdíly v pojistných nebezpečích (kouř vs. požár, přepětí vs. úder blesku, odpovědnost obecná vs. odpovědnost z držby nemovitosti atd.)
  • zpracovat nabídku na pojištění (OK BYDLENÍ)
  • uzavřít smlouvu (smlouva, klientská dokumentace)
Dále pak u pojištění vozidel:
  • doporučit limity plnění pro pojištění odpovědnosti z provozu vozidla
  • použít CARkulku pro
    • kalkulaci nabídek a jejich tisk
    • stanovení pojistné částky pro havarijní pojištění
    • stanovení pojistné částky pro pojištění skel
    • sjednání připojištění
    • tisk smluv, zelených karet, klientské dokumentace
Neživotní pojištění II
Poradce zde získá dovednosti, které mu pomohou:
  • srovnat nabídky 3 nejčastěji sjednávaných pojišťoven (a jedné doplňkové, která na to jde trochu jinak): Allianz pojišťovny, České podnikatelské pojišťovny, Kooperativy pojišťovny a Direct pojišťovny.
  • vyznat se podrobně v podmínkách pro pojišťování staveb, domácností, odpovědností a asistence
  • připravit pro klienta srovnání
    • rozsahu pojištění
    • pojistných nebezpečí
    • limitů
    • výluk
    • plnění
    • tolerance podpojištění
    • čekacích dob
    • specialit
Investice I
Poradce zde získá dovednosti, které mu pomohou:
  • vysvětlit/prodat užitek investování
  • vysvětlit výhody dlouhodobého investování (časová hodnota peněz, průměrování nákladů)
  • nabídnout klientovi optimální investiční strategii (konzervativní, vyvážená, dynamická)
  • zjistit údaje nutné pro kalkulaci potřeb (dotazník)
  • spočítat potřebnou rezervu na rentu (CoRad)
  • zpracovat nabídku investic
  • vyjednat s klientem počáteční měsíční částku pro investování (pokud je pro něj ta potřebná vysoká)
  • uzavřít smlouvu a připravit doprovodné pokyny (smlouva, klientská dokumentace)
Investice II
Investiční akademie II volně navazuje na akademii I. Rozebírá jednotlivé třídy investičních aktiv, jde však více do hloubky a popisuje současné investiční možnosti dle situace na finančním trhu. Snahou je, aby účastníci měli celistvý a ucelený přehled o finančním trhu.
 
Pomůže účastníkům znát a lépe pochopit:
  • jak spočítat budoucí hodnotu investice
  • diverzifikaci jednotlivých investic v investičních nabídkách
  • porovnání akcií a popis základních poměrových finančních ukazatelů
  • pochopit fungování akciových fondů a jejich přehled
  • fungování nemovitostní fondů, jejich význam a nabídka, současné výhody a nevýhody
  • dluhopisové fondy, pochopení pojmů jako výnos, kredit, default, durace a další
  • popis rozdílu v investici mezi jedním dluhopisem a dluhopisovým fondem
  • tvorba investiční strategie na míru dle přání klienta
  • aktuální situace na finančních trzích a možné reakce na ni
Úvěry I
Poradce získá zejména dovednosti, které mu pomohou:
  • při sběru dat a používání „Hypotečního dotazníku“
  • prodat roli poradce "hypotečního makléře" při financování bydlení
  • vysvětlit základní pojmy (LTV, sazba vs. RPSN, splatnost, fixace, poplatky, účel úvěru atd.)
  • projednat s klientem doprovodné produkty (služby) – zejména pojištění majetku, životní pojištění
  • ukázka webové hypoteční kalkulačky
  • předat případ úvěrovému specialistovi
Úvěry II
Získáte zde základní přehled o všech úvěrových produktech:
  • hypoteční úvěry
  • spotřebitelské úvěry
  • překlenovací a řádné úvěry ze stavebního spoření
  • podnikatelské úvěry
  • možnosti financování prostřednictvím leasingu Detailně budou probrány zejména:
  • základní metodické postupy
  • přehled všech bank, se kterými OK KLIENT spolupracuje
  • podrobně hypoteční kalkulačka a její využití
  • informace k registraci u ČNB jako Vázaný zástupce na úvěry
  • zákonné povinnosti při zprostředkování úvěrů
 

 

Chci vědět víc o vzdělávání v OK KLIENT

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média

Kontaktujte nás