Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

Vzdělávací systém ve společnosti OK KLIENT

Vzdělávací systém ve společnosti OK KLIENT

K dnešnímu rozhovoru na téma vzdělávání vázaných zástupců ve společnosti OK KLIENT jsme přizvali místopředsedu představenstva této společnosti, Radoslava Kubiše ml.

 

Radku, není pravidlem, že broker poolové společnosti mají vlastní vzdělávací systém. Co stálo za rozhodnutím věnovat se cílenému vzdělávání vázaných zástupců společnosti OK KLIENT?

Úvodem bych chtěl říct, že jsme intenzivně přemýšleli, v čem se jako brooker pool chceme odlišovat od  standardního rámce nabídky konkurence. Všichni na tomto trhu sází na pár karet, se kterými mohou hrát: co největší provize pro manažera obchodní skupiny a jeho poradce, interní systém, jeho funkcionality a aplikace. Zde spousta společností končí a má za to, že když budou fungovat s minimální marží, nebude se po nich nic dalšího chtít. My jsme však přesvědčení, že tomu tak není. Například manažer obchodní skupiny o 10, 20, 50, 100 obchodnících nemá prostor se všemi svými „nováčky“ strávit x hodin a učit je, jak by mělo být správně nastaveno například životní pojištění.

Jaké řešení tedy takovému manažerovi nabízí OK KLIENT?

Kolegové z produktového oddělení naší společnosti jsou tu od toho, aby dotyčnému s procesem vzdělávání pomohli, a to prostřednictvím ucelených školení OK  AKADEMIE. Termíny jednotlivých školení jsou na pravidelné bázi zveřejňovány prostřednictvím intranetu a probíhají v Brně a v Praze, některé dokonce i v Olomouci a Českých Budějovicích.

Které oblasti činnosti finančního poradenství OK AKADEMIE obsahují?

Naše OK AKADEMIE jsou rozděleny podle jednotlivého zaměření na životní pojištění, neživotní pojištění, úvěry a investice. Každé z tohoto odvětví má u nás ve společnosti na starost konkrétní produktový manažer, který zodpovídá za kvalitu a aktuálnost daného školení. OK AKADEMIE jsou dále rozděleny podle stupně obtížnosti: od nováčků přes pokročilé až po zkušené obchodníky v dané oblasti. Například OK AKADEMIE III je v každé oblasti striktně zaměřena na profesionály v oboru a řeší se nestandardní obchodní případy a speciality, které na trhu jsou a se kterými se obchodníci nesetkávají každý den.

Když se budeme bavit o obsazenosti jednotlivých termínů školení, jakou máte úspěšnost?

Mohu říct, že termíny jsou po většinu času naplněny téměř na maximum. Je zajímavé vidět, že školení se účastní jak naprostí nováčci (povětšinou mladí lidé), tak i zkušení matadoři. Celý trh se totiž překotně vyvíjí, a jakmile ztratíte kontinuitu ve svých znalostech, těžko ji doháníte. Na trhu je spousta méně či více kvalitních poradců, a pokud to se svojí profesí myslíte vážně a dlouhodobě, bez neustálého sebevzdělávání prostě nemáte šanci na úspěch!

Chtěl bych také využít příležitosti a poděkovat svým kolegům, kteří se vzdělávání v naší společnosti věnují, konkrétně jsou to kolegové: Aleš Kreidl, vedoucí produktového oddělení a produktový manažer v oblasti investic, Radek Šebela, produktový manažer v oblasti úvěrů, Jaroslava Mazálková, produktový manažer v oblasti neživotního pojištění, Marcela Hřebíčková, produktový manažer v oblasti životního pojištění a v neposlední řadě Dominika Somrová, která se stará o plánování jednotlivých školení a jejich bezproblémový průběh.

Poslední věc, kterou bych chtěl určitě zmínit je fakt, že všechna školení, která budou probíhat v Brně, budeme nově přenášet online. Takže naši obchodníci nebudou muset ztrácet čas cestováním po republice a budou se efektivně školit ve své kanceláři, z domova, prostě odkudkoliv, kde budou mít vyhovující připojení k internetu.


Radoslav Kubiš ml. - místopředseda představenstva společnosti OK KLIENT. Svou profesní dráhu započal v roce 2010 ve společnosti OK GROUP, zakládajícím členovi uskupení OK HOLDING. Od listopadu 2018 působí ve společnosti OK KLIENT, v současné době zodpovídá za vedení centrály v Brně a za komunikaci s manažery obchodních skupin i obchodními partnery. Mezi jeho záliby patří cestování, sport, dobré jídlo a pití. Za své životní krédo přijal slova: „Svět patří těm, co se nebojí."


Zdroj: OK HOLDING BULLETIN 2/2020

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média
 

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média
 

Kontaktujte nás