Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

Soutěž krásy: Tentokrát je vítězem CHALoupka

Soutěž krásy: Tentokrát je vítězem CHALoupka

Šest zajímavých aplikací, které mají za cíl usnadnit práci finančním poradcům, bylo prezentováno na podzimním FINfestu EFPA spojené s 5. odbornou realitní konferencí určené pro finanční a realitní profesionály. Hlasování tentokrát rozhodlo o vítězství ChALoupky – srovnávače a sjednávače pojištění občanského majetku a pojištění odpovědnosti od společnosti OK KLIENT. Štefana Tillingera, partnera společnosti OK GROUP a.s. a OK KLIENT a.s., jsme požádali o rozhovor.

Retailové neživotní pojištění je ve své podstatě vstupenkou ke klientovi. Co pro vás bylo důležité při vývoji CHALoupky?

Dlouhodobě se snažíme vlastními aplikacemi usnadňovat a zefektivňovat práci našim finančním poradcům. IT oblast je pro nás nesmírně důležitá a investujeme do ní opravdu značné finanční prostředky. Po úspěchu sjednavače autopojištění CARkulka byl vývoj vlastního sjednavače pojištění občanského majetku a odpovědnosti logickým krokem. Co pro nás bylo nejdůležitější a vlastně i nejsložitější? Srovnávat srovnatelné, to především. Proto jsme museli vymyslet, jak jednotlivé produkty pojišťoven „napasovat“ na srovnávací parametry. Nechceme srovnávat jen cenu, ale adekvátně k ní i rozsah. Dalším důležitým parametrem byl výsledný vzhled nabídky, která odchází klientovi. Aby nabídka byla jednoduchá a přehledná.

 

Jak konkrétně jste se vypořádali se složitou metodikou pojistných podmínek jednotlivých pojišťoven? Můžete případně uvést příklad?

Dlouhodobou, systematickou, velmi podrobnou, precizní analytickou prací našich specialistů. V podstatě jsme museli „rozebrat“ metodiku jednotlivých pojišťoven na prvočinitele, a přitom zohlednit, která pojišťovna nabízí konkrétní část rozsahu pojištění již v základu, co v připojištění, porovnat limity připojištění a pak toto vše znovu smysluplně seskládat. Příklad bych raději neuváděl, abych neprozradil naše know-how.

 

Jak CHALoupka řeší, aby rodinné domy / domácnosti nebyly podpojištěné?

Aktuálně pracujeme na implementaci pomocného kalkulátoru a tam, kde mají pojišťovny na minimální cenu nemovitosti vlastní metodiku, je tato součástí CHALoupky. U domácností je to samozřejmě složitější, ale jistá vodítka cen vybavení také připravujeme.

 

V tuto chvíli nabízí CHALoupka srovnání třech pojišťoven. Které to jsou a kdy přibudou další?

V současné chvíli CHALoupka pracuje s daty České podnikatelské pojišťovny, a.s., Vienna Insurance Group, Direct pojišťovny, a.s. a UNIQA pojišťovny, a.s. Na implementaci dalších pojišťoven intenzivně pracujeme, a v tento moment mohu slíbit, že se opravdu bude nač těšit.

 

Co je nejsložitější při jednáních s pojišťovnami o zpřístupnění webového rozhraní?

Samotná jednání složitá nejsou, protože pojišťovnám nabízíme korektní, dlouhodobé a profesionální partnerství. Složité je pak vše ostatní.

 

CHALoupku, která následovala po vítězné CARkulce, jste na FINfestu EFPA uvedl jako pokračování pohádkového příběhu. Chystáte podobný příběh také v oblasti životního pojištění?

Připravujeme toho spoustu! A ano, o aplikaci pro životní pojištění již interně diskutujeme, stejně jako například o aplikaci pro pojištění cestovní. Přestože naše týmy pracují s maximálním nasazením, musíme si vždy stanovit prioritu. A tou je pro nás nyní aplikace, která v online rozhraní pomáhá obchodníkovi s vyplněním tolik diskutované zákaznické dokumentace. Vzhledem k obsahové náročnosti, kterou regulátor vyžaduje, to bude další střípek do skládanky našich vlastních aplikací, jež obchodníkům výraznou měrou usnadňují jejich každodenní fungování. Tuto aplikaci budeme prezentovat již v květnu na konferenci FINfest a věříme, že finanční poradci ocení její sofistikovanost i praktický přínos při letošním hlasování v soutěži Aplikace roku. Neustále také pracujeme na aktualizaci aplikací stávajících: například CARkulka se nám letos rozroste již na 13 pojišťoven a pořád též zdokonalujeme naše interní systémy. Zkrátka, inovativních myšlenek i konkrétních plánů pro jejich realizaci máme stále mnoho.

 

Děkuji vám za rozhovor.

 

Zdroj: www.poradci-sobe.cz

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média
 

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média
 

Kontaktujte nás