Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

Servisem to teprve začíná

Servisem to teprve začíná

„Jen prodávat dnes už nestačí. Dlouhodobá péče a služby související s portfoliem klienta by měli být samozřejmostí každého profesionála. My vnímáme přidanou hodnotu ve vzdělávání jak poradců, tak klientů,“ říká Michal Krása, ředitel společnosti Makléřská a servisní, jedné ze spolupracujících firem společnosti OK KLIENT.

Michale, z názvu Vaší společnosti vyplývá, že jen nepojišťujete. Jak jste k tomu dospěli?

Naše společnost je celkem mladá, ale stojí za ní mnohem delší zkušenosti. Do pojišťovnictví jsem vstoupil v roce 2009 už s několika lety praxe v podnikání. Věděl jsem, že udržet dlouhodobě klienty, znamená dělat víc než jim jen něco prodat. Od začátku jsem si to tak nastavil, i když mnoho pojišťováků okolo si ťukalo na čelo, že to zdržuje od produkce.

Nejdříve jsme s kolegy působili ve dvou MLM společnostech, pak jsme založili naši vlastní firmu a přesunuli jsme se na brokerpoolový trh. Od té chvíle bylo jasným záměrem dbát na nadstandardní servis. K tomu jsme potřebovali kvalitního partnera, a tak jsme se dostali až do společnosti OK KLIENT, kde jsme dnes součástí skupiny Valerián & Partneři.

V současné době pro klienty řešíme nejen finanční portfolio, ale i mnoho dalších služeb, včetně těch realitních a účetních, i se zařizováním, co k tomu patří. Důraz přitom klademe nejen na vzdělávání poradců, ale i klientů.

 

Říkáte, že vzděláváte nejen poradce, ale i klienty. Co si pod tím můžeme představit?

Pokud dva lidé spolu správně komunikují a oba ví, o čem mluví, tak nedochází k problémům, nedorozumění a vše klape, jak má. Na jedné straně je poradce, u kterého je základ v kvalitních znalostech, v komunikaci i naslouchání. Na druhé straně je klient, který, když má znalosti o tom, co mu poradce nabízí, tak nemá zbytečný strach to přijmout.

To, co vnášíme do naší práce je školení našich poradců v komunikaci, obchodních dovednostech, sebeovládání, neverbální komunikaci a koncentraci. Pro klienty pořádáme přednášky a semináře na různá témata z oblasti financí, pojištění i osobního rozvoje a psychologie.

 

To je opravdu široká působnost ve vzdělávání. Jak to řešíte technicky, využíváte externí školitele?

Na produktové školení pro poradce rádi využíváme OK KLIENT, resp. OK AKADEMII a školení obchodních partnerů. K ostatním typům školení a přednášek využíváme hlavně vlastní síly. Mou vášní je už od základní školy matematika a analytika, ale také již mnoho let psychologie a NLP (pozn. NLP = Neurolingvistické programování – metodika, která zkoumá vytváření návyků, způsobů vnímání a vzorců chování u člověka). To mě dovedlo až k získání nejvyšší mezinárodní certifikace NLP Trenér. Praxí prověřené znalosti mě baví předávat dál a s pomocí kolegů se nám to velice dobře daří.

 

Na vaše přednášky se může dostat každý nebo jsou uzavřené jen pro vaše poradce a klienty?

Vzdělání by mělo být přístupné všem. Na druhou stranu je to hodnotné know‑how. Veřejně přístupné jsou dnes například naše semináře o finanční gramotnosti, které mohou navštívit v podstatě všichni ze široké veřejnosti. Výhradně pro náš tým a naše klienty organizujeme vzdělávání v oblasti NLP. Dnes také diskutujeme o možnostech, jak nabídnout naše know-how i jiným manažerům a poradcům spolupracujícím se společností OK KLIENT, například v rámci již existující OK AKADEMIE.

 

Autor: redakční rada

 

 

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média

Kontaktujte nás