Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

Poradci po pandemii, aneb co jim covid dal a vzal

Poradci po pandemii, aneb co jim covid dal a vzal

Po více než roce proběhlo setkání společností poradenského trhu. Diskutovalo se nejen o změnách způsobených pandemií covidu, ale především o plánech do budoucna, o digitalizaci, změnách v chování klientů i o legislativních výzvách.

 

Co vše tedy doba covidová změnila na finančněporadenském trhu?

Co se změnilo nejvíc, byla právě komunikace s klienty, ale i sjednávání produktů, došlo na obrovské změny v digitalizaci u partnerů a celé to období posunulo náš byznys o velký technologický skok dopředu – souhlasím s tím, že mnohé jsme stihli za měsíce, co by jinak trvalo roky. To, co dnes vnímám jako důsledek covidového období, když se na něj snažím dívat pragmaticky, je hromadění peněz na účtech klientů. Prostor pro nás je sice větší, ale jakmile začnou utrácet, přijde růst inflace a tam se teprve ukáže, jak máte rozložené klientské portfolio a jak je budete schopni obsluhovat. Rád bych se ještě vrátil k tomu, co jsme dělali po prvním lockdownu, kdy jsme museli vysvětlovat lidem, že nepřišly žádné druhé Vánoce, že nejsou žádné prázdniny, že je naopak nutné zvýšit aktivitu, aby byli blíž klientům a mohli dál pokračovat ve své práci. Ale za první měsíc se vše stabilizovalo.

 

To bylo hodnocení uplynulého více než roku. Jaké jsou vaše další plány a jak se vám letos daří?

Za skupinu letos určitě dosáhneme obratu jedné miliardy. A co mne těší ještě víc, že zřejmě poprvé OK KLIENT překoná půlmiliardový provizní obrat. Navíc rosteme ve všech segmentech, to je velmi pozitivní. Co se týká našich plánů, chceme investovat do dalšího rozvoje. Spustili jsme call centrum, otevřeli jsme realitku, kde se zaměřujeme hlavně na to, aby měli kolegové co prodávat. Proto jsme velmi aktivní v oblasti akvizic developerských projektů. Samozřejmě rozvíjíme technologie, bez toho to dnes nejde.

 

Z pléna: Jak vidíte další růst úspor, cen nemovitostí, hypoték a hlavně hrozící růst inflace?

Před a v průběhu covidu byla cena peněz strašně nízko, což povzbuzovalo samozřejmě růst hypotečního trhu. Tím, co ovlivní inflaci v dohledné budoucnosti, bude v prvé řadě růst spotřeby po rozvolnění a očekávaný růst úrokových sazeb ČNB. Spousta lidí bude mít problémy dosáhnout na hypotéku, a to i při refinancování, pokud si nezafixovali sazbu na delší dobu. Vliv to bude mít i na trh práce

 

 

 

 

 

zdroj: PROFI Poradenství & Finance – Časopis pro profesionální finanční poradce (profipf.cz)

 

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média

         

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média

         

Kontaktujte nás