Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

Pojištění vozidel

Jaký limit plnění zvolit u povinného ručení? Mám pojistit pouze čelní sklo nebo raději všechna skla? Má význam pojišťovat starší auta na havarijní pojištění? Každý klient má jiné požadavky, proto je dobré tyto věci konzultovat.

Povinné ručení

Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla (povinné ručení) Vás chrání v případě, že způsobíte Vaším vozidlem jinému škodu na majetku nebo na zdraví. Pojištění chrání poškozeného, kterému pojistitel uhradí vzniklou škodu. Chrání také viníka nehody, který by bez povinného ručení musel škodu uhradit z vlastních prostředků. Každý vlastník vozidla je povinen uzavřít povinné ručení, pokud je vozidlo provozováno na veřejně přístupných komunikacích.

Minimální limit pojistného plnění je ze zákona určen na 35 mil. Kč pro věcné škody a ušlý zisk a 35 mil. Kč na každou zraněnou nebo usmrcenou osobu.  Obecně se doporučuje sjednání povinného ručení na vyšší limit než je zákonem stanovené minimum. Většina pojišťoven  nabízí  limity pojistného plnění od  35 do  200 mil. Kč.

Havarijní pojištění

Účelem havarijního pojištění je náhrada škody vzniklé na vlastním vozidle. Havarijní pojištění se obvykle vztahuje na poškození či zničení vozidla v důsledku havárie, živelní události a vandalismu a na odcizení vozidla nebo jeho části.

Doplňková pojištění

Spolu s povinným ručením i havarijním pojištěním je možno sjednat řadu doplňkových pojištění vztahujících se na vybrané části vozidla, přepravované osoby a zavazadla, případně další benefity či služby. Jedná se např. o pojištění čelního skla nebo všech skel, úrazové pojištění přepravovaných osob, pojištění zavazadel, pojištění náhradního vozidla, pojištění asistenčních služeb, pojištění střetu se zvěří, pojištění živelních událostí. Některá z těchto doplňkových pojištění mohou být automaticky součástí povinného ručení či havarijního pojištění.

Nedílnou součástí pojištění vozidel jsou asistenční služby. Pojišťovny nabízejí mnoho různých „balíčků“ asistenčních služeb, některé jsou poskytovány zdarma jako součást povinného ručení či havarijního pojištění, jiné jsou hrazené samostatně. Asistenční služby zajišťují nejen finanční náhradu, ale hlavně skutečnou pomoc v době, kdy ji nejvíce potřebujeme, stojíme-li s havarovaným či porouchaným autem na silnici daleko od domova nebo v  zahraničí.

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média

Kontaktujte nás