Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

Z Generali do OK KLIENT. Štefan Tillinger o přednostech dravé společnosti.

Z Generali do OK KLIENT. Štefan Tillinger o přednostech dravé společnosti.

Štefan Tillinger působil dlouhou dobu na nejvyšších postech skupiny Generali. V roce 2015 přijal nabídku vést společnost OK KLIENT spadající do skupiny OK GROUP. V čem pro něj byla změna nejpřínosnější a jak se OK KLIENT po jeho příchodu daří?

Minulý rok jste přešel z nejvyššího křesla Generali pojišťovny do vedení OK KLIENT, jak jste vnímal přechod na druhou stranu barikády?

Já bych to nenazval přímo změnou, ale spíš návratem. Od počátku svého působení v pojišťovnictví, což už je téměř 22 let, jsem byl obchodníkem. To, že jsem byl ve vedení společností skupiny Generali, bylo výsledkem mé práce v obchodě a znamenalo to pro mne i to, že jsem se musel věnovat věcem, které s obchodem přímo nesouvisí, ale v určitém postavení jsou nutné. V každé pracovní pozici jsem vždy přemýšlel, zda věci, které dělám, dávají smysl a baví mě, nebo dělám jen to, co musím. To je to podstatné. V posledním období mého působení v Generali a ČP jsem měl pocit, že převažuje ta druhá oblast, a když došlo k výměně vedení v ČR, bylo to vyřešeno.

Pro mne byl přechod do společnosti OK KLIENT pozitivní změnou a zejména zjednodušení a zrychlení všeho, co souvisí se směrováním a řízením společnosti. Společnost OK KLIENT jsem znal, znal jsem se dobře s Radkem Kubišem a rozhodování, s kým spojit své působení, bylo snadné.

 

Jaké vidíte v OK KLIENT hlavní výhody?

Styl vedení menší, dravé společnosti je jistě „jiný“ než už velké korporace s mnoha zahraničními investory. I když… Jiný je asi slabé slovo. Všechny velké mezinárodní společnosti se chovají podobně. Mají svůj systém plánování, řízení, reportingu, interního auditu a jiné. To vše vytváří obrovskou, byrokratickou mašinerii, kterou musí všichni respektovat. Nezáleží tedy vždy na tom, jak dobří jste obchodníci nebo manažeři.

Naproti tomu má OK KLIENT jednoduchou organizační strukturu. Není potřeba vytvářet žádné zbytečné prezentace, o všech podstatných věcech se rozhodujeme operativně ve vedení, změny zavádíme rychle dle potřeby a co je podstatné – věříme si a nemusíme alibisticky každé slovo papírově dokladovat.

 

Upravil jste po svém nástupu do OK KLIENT nějak jeho vizi?

Nemyslím si, že bylo potřeba ji upravovat. OK KLIENT je velmi dobře etablovaná společnost. Jedinou věcí, na které musíme všichni pracovat, je znalost této značky, aby v případě, že se nějaký člověk, pracující v našem oboru, rozhoduje co dál, byla společnost OK KLIENT jednou z prvních, kterou kontaktuje. Určitě je před námi ještě velký kus práce, ale dynamický růst OK KLIENT svědčí o tom, že jdeme správným směrem. A myslím, že v příštím roce porosteme ještě výrazněji.

 

V září loňského roku bylo oznámeno, že 3 zemští ředitelé OVB byli propuštěni. Co očekáváte, že se stane s jejich strukturami?

Co se stane s jejich strukturami, záleží za zejména na tom, jaké měli vztahy se svými lidmi ve struktuře. Oni samotní jistě vedli celou řadu jednání s různými společnostmi. Za naši společnost mohu říci, že po vyhodnocení situace jsme kontaktovali Lukáše Lichtenberga a po několika týdnech jsme se dohodli na spolupráci. Musím říci, že při jednáních mne zaujal jeho zájem o kvalitu produkce, její sledování a dlouhodobou udržitelnost smluv včetně preference rozložených provizí v životním pojištění. Dále si pak myslím, že jejich odchod bude mít vliv i na ostatní struktury, tudíž očekávám i další odchody z OVB. Nechtěl bych ale úplně hodnotit situaci kolem této společnosti.

 

Vyžaduje OK KLIENT po svých PPZ exkluzivitu, nebo je možné, aby byli vaši PPZ registrovaní i jinde? Případně proč?

Obecně jsme velmi tolerantní společnost. Já osobně prosazuji zásadu, že pokud s námi někdo spolupracuje, tak proto, že chce. Pokud ho musím nutit, pak to k ničemu nevede a dlouhodobé, plodné spolupráce nedosáhneme ani exkluzivitou. Navíc se to brzy vyřeší legislativně a spolupráce s více společnostmi v pozici vázaného zástupce nebude možná. To už jsem použil nový název pro současné podřízené pojišťovací zprostředkovatele. Očekávám, že bude jasno v prvním pololetí tohoto roku.

 

Proti čemu všemu jste Vy osobně pojištěn?

Mám pojištěný majetek, auto a já i celá má rodina máme sjednáno úrazové pojištění.

 

(Zdroj: oPojištění.cz)

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média

         

casf

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média

         

casf

Kontaktujte nás