Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

 

OK-KLIENT-piktogram-HYcalHyCal nyní obsahuje novou metodiku porovnávání parametrů všech bank, s kterými spolupracujeme. Práce s ní je velice intuitivní a jednoduchá. O všech funkčnostech se dozvíte na nejbližších seminářích týkajících se úvěrů.  Přístup do nové metodiky máte automaticky. 

 

FINLUCRO přináší klientům více než finanční zisk

FINLUCRO přináší klientům více než finanční zisk

Název společnosti FINLUCRO vznikl složením slov finance a latinského lucro, což znamená zisk. Jan Maněna, ředitel společnosti, pak podotýká, že jemu a jeho kolegům jde současně o to, aby byl klientům poskytován plně profesionální přístup. Takový, který přinese nejen samotný finanční zisk, ale zároveň komplexní servis související s portfoliem služeb společnosti.

Pane Maněno, víme, že Vaší motivací pro založení vlastní firmy byla zejména únava z principů multilevelu, ve kterém jste řadu let působil. Můžete být konkrétnější?

V multilevelovém systému jsem působil dvanáct let. Do jasně dané hierarchie jsem naskočil s nadšením a vírou, že klientům nabízím ty nejlepší produkty, jež na trhu existují. Postupně jsem však zjišťoval, co bylo hlavní motivací. Tou byl především masivní nábor nových poradců a zisk bez primárního zohlednění přání a potřeb klienta. Byla to dlouhá cesta, než jsem dospěl k rozhodnutí založit vlastní firmu, a zahrnovala cílenou pětiletou přípravu pro její vybudování. Chtěl jsem, aby lidé využívající našich služeb dostali plný servis, jednalo se s nimi jako s rovnocenným partnerem a měli možnost volby.

 

O jaké základy tedy své principy opíráte Vy?

Především o maximálně profesionální přístup, široké portfolio, podrobnou analýzu potřeb klienta a výběr služeb „šitých na míru“. Kromě těchto služeb, které se ve finančním poradenství pomalu stávají standardem, zajišťujeme našim klientům služby v oblasti dotačního a právního poradenství. Takový proces poté není záležitostí jedné či dvou schůzek, ale jedná se o pečlivě propracovaný postup, který je ve výsledku výhodný pro obě strany. Klient dostane přesně to, co chce a firma zase spokojeného zákazníka, jenž se na její poradce bude obracet i při řešení dalších finančních či pojistných záležitostí. Klienti na nás oceňují zejména schopnost komplexně se postarat, zařídit, vyřídit, vysvětlit, ušetřit jim čas i peníze.

 

Takový přístup pak klade vysoké profesní nároky na jednotlivé poradce. Jak dosahujete avizované profesionality?

Bezpochyby. V multilevelu bylo v podstatě jedno, jaké znalosti a kompetence poradce má a ovládá. Upřednostněny byly prodejní dovednosti s cílem uzavřít smlouvu a získat provizi. My jdeme jinou cestou. Pochopitelně chceme být ziskoví, ale to nelze bez poctivého fundovaného přístupu každého jednoho poradce. Proto se naši poradci neustále vzdělávají, absolvují řadu školení a současně pravidelně konzultujeme konkrétní poradenskou problematiku a společně hledáme možná řešení jednotlivých obchodních případů. Klient vždy dostane na výběr několik variant a jsou mu podrobně vysvětlena všechna pro a proti. Naše jednání je pokaždé transparentní, což je součástí firemní kultury společnosti FINLUCRO.

 

Jak jste dospěl k tomu, že jste si pro spolupráci vybral právě společnost OK KLIENT?

Složitě, to přiznávám. V úvahu přicházelo více broker poolových společností a výběr jsem v žádném případě nechtěl podcenit. OK KLIENT nakonec z mého soukromého výběrového řízení vyšel vítězně, i když nás dělí vzdálenost více než 300 km a spolupráce se nabízela i se společnostmi působícími v regionu. Rozhodující poté byly obdobné principy, na nichž OK KLIENT staví. Velkou roli sehrála i nabízená technická podpora, vstřícnost a individuální přístup. Po téměř třech letech pak hodnotím tuto volbu jako trefu do černého. Alespoň zprostředkovaně bych tak chtěl touto cestou poděkovat celému týmu centrály OK KLIENT za skvělou spolupráci.

 

Článek najdete také v nejnovějším čísle OK HOLDING BULLETINU, který si můžete stáhnout ZDE >>

 

Autor: redakční rada


MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

 

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média
 

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média
 

Kontaktujte nás