Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Přihlášení do interní sekce

 

OK-KLIENT-piktogram-CARkulkaV CARkulce se nově ukládá dokument „Ocenění vozidla“ v případě, že vozidlo pojišťujete na cenu, kterou určila CARkulka prostřednictvím služby CebiCAT. Tento dokument se může hodit v případě pojistné události, pokud pojišťovna rozporuje pojistnou částku. Dokument naleznete na K5 – Rekapitulace mezi ostatními dokumenty k PS. Vzorový dokument, který se tiskne z CARkulky byl zjednodušen, aby se vešel na dvě strany.  

 

Finančně-poradenské firmy v číslech

Finančně-poradenské firmy v číslech

Pojďme se podívat, jak si vedeme v číslech oproti konkurenci. V odkazu níže na článek na stránkách Experti na finance naleznete srovnání celkových počtů, počtů PPZ a také provizí MLM (Multi-level Marketing) a Poolů.

Také v tomto roce pokračuje přesun poradců z MLM do broker poolů. Přestože lze u některých menších broker poolů sledovat v posledních čtvrtletích stagnující nebo dokonce klesající počet PPZ, celkově za posledních 12 měsíců přibylo u broker poolů dalších téměř 500 nových poradců.

 

TAB1

 

Ve stejném období odešlo z MLM téměř 2 700 poradců.

 

TAB4

 

Počet poradců spolupracujících firem v OK KLIENT překročil v prvním pololetí tohoto roku rovnou tisícovku. K dnešnímu dni evidujeme na ČNB 409 registrací PPZ, 212 vázaných zástupců zabývajících se zprostředkováním investic a 138 vázaných zástupců spotřebitelských úvěrů.

 

TAB3

 

Přichází k nám poradci z celého trhu. Nejen z MLM společností, ale také z jednotlivých pojišťoven a jiných broker poolů. Ukazuje se tak, že rozvoj poradenských nástrojů, kalkulaček, srovnávačů a důraz na systém vzdělávání má smysl.

Například naši revoluční aplikaci na srovnání a sjednání povinného havarijního pojištění CARkulka využívá už více jak 70 % spolupracujících firem a skupin. CARkulka už dnes umožňuje porovnat nabídku 7 pojistitelů a další tři jsou ve fázi testování. S přibývajícím počtem pojišťoven samozřejmě roste poměr sjednaných smluv přes tuto aplikaci.

Tento rok jsme také spustili sérii vzdělávacích seminářů OK AKADEMIE. Tyto semináře přináší spolupracujícím obchodním sku­pinám možnost kontinuálně se vzdělávat ve všech podstatných oblastech našeho podnikání. Zaměřují se na problematiku pojištění osob, investice, úvěry, pojiště­ní soukromého majetku, odpovědnosti a vozidel. Od začátku tohoto roku se uskutečnilo již 14 seminářů v Praze a Brně a celkem už OK AKADEMII absolvovalo téměř 200 fi­nančních poradců.

Celý článek a zdroje zde.

Kontakty

CENTRÁLA

OK KLIENT a.s.
Jihlavská 796/7a
625 00 Brno

Telefon: +420 549 211 217
E-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|110|107|101|103|99|96|106|107|38|98|122]

Sociální média
 

BROKER POOL

Ing. Ondřej Vaverka
Telefon: +420 724 432 112
E-mail: [obfuscate_1_|105|105|96|105|93|105|46|112|92|112|96|110|98|89|63|111|101|102|102|100|97|101|108|45|99|116]

SÍDLO

OK KLIENT a.s.
IČO: 291 85 114
Mánesova 3014/16
612 00 Brno

Sociální média
 

Kontaktujte nás